B
BahisUstası
Guest
min cekim 50 ??
hedef 55 abla
hedef 55 abla
220 cekim verdim .. 9 tl şefinbelki 100 yaparr kimbilirrrr
220 cekim verdim .. 9 tl şefinbelki 100 yaparr kimbilirrrr
ve zaman usulca cekip gitmiştirr ..Aksamlar cokunce bu sensiz sehreee
Niye atıyosunki ?dostlarım 50 tl babakinge atsam ntvden oynasa bonusu alıp kalanını bizde osloya atsak kızarmısınız bana ???
kontrol edior destek D:Maxi paparayla çekim ver diyo
yapayım reis bi rolde ben yapaym bize müsadenz olursadostlarım 50 tl babakinge atsam ntvden oynasa bonusu alıp kalanını bizde osloya atsak kızarmısınız bana ???
abi 100 çekseydik rol u yaptirtcaktin birinedostlarım 50 tl babakinge atsam ntvden oynasa bonusu alıp kalanını bizde osloya atsak kızarmısınız bana ???
rol yapacak kendi hesabından bu alanda !! ne kazanırsaa bölüsecek ..Niye atıyosunki ?
Bir tek DILEGIM var mutlu ol yeterve zaman usulca cekip gitmiştirr ..
yahu biz dewam ederizz oslodan .. ona 50 atak izleyek takip edekkabi 100 çekseydik rol u yaptirtcaktin birine
ama hepsini çektinya ? 2 3 sayfa once demiştin
aynen reis tayfaya bi rolde ben yapayım kazanırz inşrol yapacak kendi hesabından bu alanda !! ne kazanırsaa bölüsecek ..
ilk kez red yedim ntv de ????Maksi papara net papara var altta onlarla ver çekimi
mutlu olacaksaa senle olsunBir tek DILEGIM var mutlu ol yeter
Çekmediğim dertler ÇİLEK almadıBir tek DILEGIM var mutlu ol yeter
görseli bozdularilk kez red yedim ntv de ????
Olsun reis Adamsin???☺mutlu olacaksaa senle olsun![]()

