Radyoda onu dinliyodum Abi ferhat abi aklima geldi?Çekmediğim dertler ÇİLEK almadı
Feryatsiz gündüzüm gecem olmadı ??
ahaa aklına nie ben geliom olum bananmı aşıksın D: D :Radyoda onu dinliyodum Abi ferhat abi aklima geldi?
Mutlu olmani istedigim icin abi estafurullah ?????????ahaa aklına nie ben geliom olum bananmı aşıksın D: D :
insanlar birbirini gönülden sevmeliii .. her zaman bildiğim olgu budurMutlu olmani istedigim icin abi estafurullah ?????????
şeff osloya atıorummm ozelee gel şifre almayaa D:Beklemede @Supi61 ?
Ama ben devam edemem ?şeff osloya atıorummm ozelee gel şifre almayaa D::
Cok sukur abiminsanlar birbirini gönülden sevmeliii .. her zaman bildiğim olgu budurhem mutluyuz be giyotinn cok sukurrr
reis mempis macının 3 çeyregıne alt al degerlendırmenı tavsı ederımkasamız 264 tllll![]()

