Sivasliya bak heleHaydi goos night
Tşk ettik kank.Bidahaki sefere dağıtım da yaparız inş.Hayırlı sabahlarHadi inşallah kardeşim o zaman izninizle ben yatıyorumiyi uykular hepinize görüşürüz
![]()
Sanada kardeşimSee you later
Yarı sivaslı yarı alanyalıyım ?Sivasliya bak hele
Elbet birgün dağıtılır kardeşim artık bende giricem nasipse devreye ilerleyen günlerde rollerdeValla kaybettiğime değil,dağıtamadığımıza üzüldüm kank
Adamsin.. 30 k en az ocak sonu hood daYarı sivaslı yarı alanyalıyım ?
Oyu geceler herkese ?Oyu geceler kardeşim
Buraya bekleriz..Elbet birgün dağıtılır kardeşim artık bende giricem nasipse devreye ilerleyen günlerde rollerde![]()
İnş kanksElbet birgün dağıtılır kardeşim artık bende giricem nasipse devreye ilerleyen günlerde rollerde![]()
Bakalım kazanırsak ?Adamsin.. 30 k en az ocak sonu hood da
Bizbize en azından .. şu an için. .yabancıya gitmesin , sonra köpek çekiyorlarBuraya bekleriz..![]()
Burdayız zaten artıkBuraya bekleriz..![]()
Kazanamasan daha girme oraya.. sike var demektirBakalım kazanırsak ?
Düzelir bi kaç güne de , sıkıntı kalmazBurdayız zaten artık![]()
121 - 85Kazanamasan daha girme oraya.. sike var demektir
yaws ciğerimi soktun121 - 85
Pokemon nedir kanks sen alırsın ?121 - 85

