Bitti mi askerlikHahaha yok duş aldım artıs askeriyeylede bağlantım yok cenap değiliz
Bitti mi askerlikHahaha yok duş aldım artıs askeriyeylede bağlantım yok cenap değiliz
Bitti tabi evimdeyim şuanBitti mi askerlik
2sene askerlık yptı adamHahaha yok duş aldım artıs askeriyeylede bağlantım yok cenap değiliz![]()
Sende kimsinCoşmuş burası
TanımazsınSende kimsin![]()
CurekerSende kimsin![]()
Pardon yazmış bulundimTanımazsın
Aha yattık@ReTurn oldu say sen ne takip ediyon maçı yak sigara kat bi bardak viski![]()
Kimse yokken diğer tarafta biz vardık nasıl tanımayakTanımazsın
Bugünleride mi görecektik ?Bitti tabi evimdeyim şuan
Aynenİlk sponsor gelmiş herhalde hayırlı olsun![]()

