Al bizden de o kadar @Leromeno ?oha helal olsun ümit kesmiştim![]()
bende ızlıyodum yayın ğeç ğelıyorya pen6 yı ğördüm ğol 3 dakıka sürdüGözlerim yarı kapalı maçı takip ediyordum gözlerim açıldı ?
Kanka sen halen uyumadın mı ??Gözlerim yarı kapalı maçı takip ediyordum gözlerim açıldı ?
Kanka sen halen uyumadın mı ??

