OHAAAAAAAAAAAAAAAAGOLLLLLLLL @Leromeno
ah ah....Ben biraktim yatti diye ???
ZAGREBE 1.5 ÜST DEDİK ZÜRİHE DAHA ÇOK GÜVENDİK YANILTMAZ UMARIM![]()
Insallah gelir digeri nasil geldi umut kesmek yok abiZAGREBE 1.5 ÜST DEDİK ZÜRİHE DAHA ÇOK GÜVENDİK YANILTMAZ UMARIM![]()

