liderle oynuyor zahmet olmazsa atsınlar 2 gol daha2 yarıya kaldı umut
liderle oynuyor zahmet olmazsa atsınlar 2 gol daha2 yarıya kaldı umut
BREST MAÇINI 3,5 ÜST ALACAKTIM TEKTEN KEŞKE ALSAYDIM AMA KEŞKELERLE BU İŞ OLMUYOR İŞTEliderle oynuyor zahmet olmazsa atsınlar 2 gol daha![]()
Keşke oynasaydımı başka zaman oynarız ??BREST MAÇINI 3,5 ÜST ALACAKTIM TEKTEN KEŞKE ALSAYDIM AMA KEŞKELERLE BU İŞ OLMUYOR İŞTE
Kardeşim liderle oynuyor ters totemimize sıçayım sizin yaaa @Kumarbaz da aynı vallaBREST MAÇINI 3,5 ÜST ALACAKTIM TEKTEN KEŞKE ALSAYDIM AMA KEŞKELERLE BU İŞ OLMUYOR İŞTE
ONU GELECEK KUPONDA YAPACAMKeşke oynasaydımı başka zaman oynarız ??
LİDER TENEKE BOŞKardeşim liderle oynuyor ters totemimize sıçayım sizin yaaa @Kumarbaz da aynı valla
açılırlar umarım. yoksa gidişat iyi değildurdular yaw
kriens maçı degerlendir benceallah belanı versin arnavutlular
???Hadi seri 2 gol

