- Katılım
- 15 Ocak 2020
- Mesajlar
- 6,430
- Tepkime puanı
- 3,391
Aleykümselam juve yenecek ?s.aleykumm .. neyi takip ediosunuzz
Aleykümselam juve yenecek ?s.aleykumm .. neyi takip ediosunuzz
Hb apla won geliyor muAleykümselam hoşgeldin
Aleykum selan simdi atacagiz kuponu reiss.aleykumm .. neyi takip ediosunuzz
Juve yenerse wonmuş ??Hb apla won geliyor mu
O zaman duruma ben el atiyorum juveyi oldu bilinJuve yenerse wonmuş ??
Utah maci 227 ust olue mu abiYeni maçlar başlasın bakalaım
3 1 yemesin yeter ???juve attt .. trabzondan atmim sana bi sarjor mermiii
@Boss94 ????O zaman duruma ben el atiyorum juveyi oldu bilin
Boşuna nicki alfa degil abla ?? gelir gelmez olaya el.atti juve yendi harbiden bu işte alfa ordinaryüs ???
Senden önce ben baktım bikere ????Bana birakin demedim mi size bak 3-1 yendi ??
Sen baskasin zaten abla hakkin odenmez ?Senden önce ben baktım bikere ????
1. Per 52.5 üst daha sağlam gibiUtah maci 227 ust olue mu abi

