S
Supi61
Guest
lose olmayin oldurtmayin 
Bilmiyorum sabah kazanç oldu geri hepsi gittiNe oynasak ters yaw bu nasıl iştir
Oluyoruz ne yapalım hep ters oluyırlose olmayin oldurtmayin![]()
Bu gece geçer1000 sayfaya gidio konu![]()
Sende orda mı lose oldunbenide luksbet yaktiiama twitter admini gelsin bakiyeyi hemen istsyecem een az 100tele
![]()
Bizim gün de haftada ay da iyi başlamadı . Hep eksi.hep eksiGün iyi başladı berbat bitiyor
Aramızda bir yigit var demekben kaybetmedim ? daha yarin sabah mesai ye başlarim
O site beni hiç sarmıyoreren atakmi liksbete 20tl![]()
Ondan kaybettik demekki eren oynamamış ??Aramızda bir yigit var demek
Akıllı adamOndan kaybettik demekki eren oynamamış ??
Sen 1 gün önden gidiyorsun bizden o zamandun gece oynadim 0 ladim bugun girmem ?
En akilli adam hic oynamayandir. Bazen bahis konusu açılıyor mesela diyorum handikap verdim tek farkla yendi karşımdaki diyo ki handikap ne diyorum nasıl bilmezsin. Keşke bizde bilmeseydik handikapı da altı üstü de.A
Akıllı adam

