Ferhatım sağolasın ?
Ferhatım sağolasın ?
asıl saan tşkler ederizz !! @BahisUstası ve @Boss94 ? paparalarını bilen varsaa atsın banaaEline sağlık ☺☺
ve o gunden sonraa !!! hiçbir zaman hiçbir hiç !!! ağlamadım ..Kahretsin sevmisim gonlumu vermisim
Ayrilmakmi gerekirdive o gunden sonraa !!! hiçbir zaman hiçbir hiç !!! ağlamadım ..
dogru zamanda dogru anda belkide evetAyrilmakmi gerekirdi
Bende oyle yaptim ??dogru zamanda dogru anda belkide evet![]()
?? zenginlik diz çöküp ağlar osman o derece ??Uyuyodum 500 lira gelmiş zengin mi olduk

