S
Supi61
Guest
lanett olsun atari kollarinizaaa
38 liradan 247 olacaktı bakiye olsaydı ???lanett olsun atari kollarinizaaa
Sağlık olsun napakiyi parakacirdikkk bee seff
Erkenya daha ?herkes gittibende cay koyup kahvaltilik haIrlayacam
![]()
Hıı neler var neler ???seff varmi guzel.seyler menunde![]()
Bizede is yerinde sahurda kahvalti tarzi veriyorlar ac kaliyoz reiscay koydum : yumurta haslicam![]()

