Geçmiş olsun ?Hangi mac abi biz erkenden lose
Bugun cok ters hersey yaGeçmiş olsun ?
Hiç deme 80 kasa lose oluyor bonus ile devam ediyorumBugun cok ters hersey ya
Bir gün kazanıyoz ertesi gün geri veeiyoz bir gün üst oynucaz ersi gün alt demekki ??Bugun cok ters hersey ya
Galiba abla valla anlamadim bende ?Bir gün kazanıyoz ertesi gün geri veeiyoz bir gün üst oynucaz ersi gün alt demekki ??
Akşam üstü ne sayı alıyordu o maçta bize denk gelmez3.ceyrek.taraf bahisi bile yoktu lakers - 3.5 handikap açılmıştı adamlar 5 farkla yeniliyor
Barem hep düşüyormoral bozmak yok .. her teeslikte bi hayir vardirr .. adamin kupibna toteme dewam![]()

