- Katılım
- 3 Ocak 2020
- Mesajlar
- 7,183
- Tepkime puanı
- 3,704
Saglik olsun abiMalesef en kötü maçı seçtim
Evet en kötü maçBol sans diyecem ama durum kotu
Sen roll yaptin mi abi yetisemedimEvet en kötü maç
Mill macina 227 den oynasak 70 kalmisti ??Milwaukee oynasak bu sefer dallas coşardı ??
Yagmur gibi sayı çıktıMill macina 227 den oynasak 70 kalmisti ??

