- Katılım
- 15 Ocak 2020
- Mesajlar
- 6,430
- Tepkime puanı
- 3,391
Ben 7.30 gibi göndersem olurmuu?Osman ortaya papara at da gönderek ama osloya yatır bence direk anapara yüzde 20*daha iyi
Ben 7.30 gibi göndersem olurmuu?Osman ortaya papara at da gönderek ama osloya yatır bence direk anapara yüzde 20*daha iyi
Zuhal abla var ben varOslo uyelik yok galiba abi bende olan varsa ona atalim
İftardan sonra yaparız zatenBen 7.30 gibi göndersem olurmuu?
Üye oldum oraya simdi abi ama istersen sana atalimZuhal abla var ben var
Tamam sen ortaya papara at yollayakÜye oldum oraya simdi abi ama istersen sana atalim
Benimde var ?Zuhal abla var ben var
Farketmez ömerim ha sen ha ben kendim gibi senide bilirimBenimde var ?
Bilmem mi bas tacisin sen abi... ben oylesine dedim bu sabahki denverden sonra oynamam artik bi kac gun ?Farketmez ömerim ha sen ha ben kendim gibi senide bilirim
betcolar kapaliŞöyle yakisikli bir roll yapinda pasimizi atalim
Ulan bigunde bonussuz para yatirip oyna ?betcolar kapali
betoffice attim
20 ye 10 tl ?
11 11 oldu10 10 olan mac
21.5 alt
10a 19 ?
hedef 5k dagitim 10 tldostlar bırazdan atıcam sıteye bı rol yapalm gelişimz için☺

