Sana ayrı görev vartoplanan paraları bana verin ben size oynarım![]()
neymiş oSana ayrı görev var
Beni sarı kırmızı yap gs olsunneymiş o![]()
Kendine oynasa zerre güvenmem Roling olunca %1000 güvenbırakacak adammı bulamadınız yahu osman'a oynattırıyolar baak![]()
Pinbahise ben atarim.abi ama sen oynaOsman yapsın yine
Aynen öyle reisÇakallar siteye saldırıyor heralde belli bi hazımsız kaypak var
Hala hazmedemiyorlar galibaÇakallar siteye saldırıyor heralde belli bi hazımsız kaypak var
Ekmeklerinden ettik bazı yavşakları daha dur siteye nasıl saldırı olacak görecek yavşaklarHala
Hala hazmedemiyorlar galiba
Oslo uyelik yok galiba abi bende olan varsa ona atalimOsman ortaya papara at da gönderek ama osloya yatır bence direk anapara yüzde 20*daha iyi

