K
köpek1
Guest
Bari admin kalsaydik beni modluga mi layik goruyonSen gözümde hep mod kalırsın
Bari admin kalsaydik beni modluga mi layik goruyonSen gözümde hep mod kalırsın
Hızlı o izler bekliyor kim ne yapıyorAyağınızı denk alın tipster @Zuhaltc tepeden bizi izliyor ??
Bir aslan gibi avlayacağı kurbanı mı pusuya yatıp seçiyorHızlı o izler bekliyor kim ne yapıyor
Büyük Admin sin sen sarı kırmızı yap beniBari admin kalsaydik beni modluga mi layik goruyon
Aynen öyle avını hiç af etmezBir aslan gibi avlayacağı kurbanı mı pusuya yatıp seçiyor
Ne admini la sattik tarlayı okuzu kaldık ortada ?Büyük Admin sin sen sarı kırmızı yap beni
O zaman Allah bizi radarina dusurmesin aminAynen öyle avını hiç af etmez
Öküz ? ölmesin orda payın kalsınNe admini la sattik tarlayı okuzu kaldık ortada ?
Radara düşersen kaç durma hiçO zaman Allah bizi radarina dusurmesin amin
Polis imdata haber veririmRadara düşersen kaç durma hiç
çekim verdimde hiç emin değilim geleceğinden ?Saat 11 oldu @BahisUstası ortadan kayboldu tabi bende cekim yapsam bende kaybolurum
Sende akil yokmu seni boyle mi yetistirdim islemlerin hizlanmasi icin mod oldugunu belirten bi yorumunun ekran goruntusunu al at canli destege deki gorevli oldugum forumdaki kullanicilar baya sevindi sizin çekiminize herseyide ben mi ogretim ?çekim verdimde hiç emin değilim geleceğinden ?
Çekim derken ?? 2020 de daha neler olacak yarabbi ??çekim verdimde hiç emin değilim geleceğinden ?
Sen asagida dedigimi yap1.18 sıkıntılı madde
Bende cok sasirdim ?Çekim derken ?? 2020 de daha neler olacak yarabbi ??
yokCEKİM ONAYLANDIMIKİ d: :d

