Tamam hesaba frebet eklerim 500 oynarsin cekersinYok ben para sevmim freebet sevim ?
Tamam hesaba frebet eklerim 500 oynarsin cekersinYok ben para sevmim freebet sevim ?
Senin yuzunden adamlar kacacak forumdan ?Tamam hesaba frebet eklerim 500 oynarsin cekersin
Von de o zaman3.5 oldu hatta
dier maci diyom ?Von de o zaman
Yuh artık bu kaçıncı 1.10 da yatıyor1.1 orandan yattk valla dk 40 2 0 di boyle bitiyor
Şimdi inan işteErenin kaybedenler kulübünde locası var dediğinde inanmamıştım @Boss94 .??
Oran 1.02 e düşmüş ve yatmisligifa varErenin kaybedenler kulübünde locası var dediğinde inanmamıştım @Boss94 .??
50 TL de benden olsunAksam rolling için ben 50 tl vereyim bugün
Ooo ?50 TL de benden olsun
Tamamfb ust ol

