Devammı çekimmi ben büyük adımları atamam ha ??DEWAMMM![]()
229ŞEF KASA KAÇ TL
50 çrkilmiyoki50 TL CEKELİM AKŞAM ROL YAPARIZ NTVDE HESABI OLAN BİRİNE ATAR BONUSTA ALRIZI
efendim
abi çekim olucaksa hepsini çekelimDİORUMKİ EREN : CEKELİM 100 TL NTV HESABI OLAN BİRİLE DEWAM EDERİZ .. KALNIYLADA DEWAM EDERİZZ
Erende diyoki parayı bölmüyelim bonuslu biyere atalım çekim yapıp ta diyo ilker abinin osloya atalım yadaDİORUMKİ EREN : CEKELİM 100 TL NTV HESABI OLAN BİRİLE DEWAM EDERİZ .. KALNIYLADA DEWAM EDERİZZ
OSLONUN BONUSU VARMI ?Erende diyoki parayı bölmüyelim bonuslu biyere atalım çekim yapıp ta diyo ilker abinin osloya atalım yada

