S
Supi61
Guest
losemi olduk 
Monopoly girdim 440 yaptim abi 450 yapim.cekim dedim yarin 400 bir yere yatircam o 10 lira olmadi 10a koydum 1 1 1 2 2 2 geldi sinirden butun parayi bastim 2 rolls a 28 koydum ya cok degil 2 zar atacak ulan allahsiz atti hapishane atti 3 kati verdi para bitti 10 geldiBazen uzak durmak lazım
senin herzmanki hallerin işteHerseye ne guluyon.zaten sinirliyim.sana patlamim
@YumiYum77
Abi telefonu degistirdim.nhmaralar gitti zahmet olmassa o yarin.bana bi sms atsın yarin arim onu

