İlk yarı berbat olduVay be bi per adam gibi atsalar gelecekti
Daha 7 dk var reisherkese iyiniftarlar .. can sikmaya gerek gerek yok .. kaldigimiz yerden dewam edecez insallahh rollinge
Senden sonra bende sıra5dakka sonra iftar vaktii Trabzon icin

