Ne wonu la1-2 wonnn
pardon şili karıştırmışı peruymuş olur böle şeylerNe wonu la
Yaaason 5 maç 2.5 alt bitmiş
Son maç değil mi admin
Kasa ben de olsa baskete basardimYaaa(((
Son maçSon maç değil mi admin![]()
Ne bili1m işte haklısınızKasa ben de olsa baskete basardim![]()
Boz kuponuNe bili1m işte haklısınız
En son smaç bastılar yattıkKasa ben de olsa baskete basardim![]()

