O da anlamiyo zaten admin im@Toprak2014 hep bu @Eros1991 yüzüne lose olduk ben ne anlarım baskettenbana skor diyin söyliyim kardeşim lafff
![]()
O da anlamiyo zaten admin im@Toprak2014 hep bu @Eros1991 yüzüne lose olduk ben ne anlarım baskettenbana skor diyin söyliyim kardeşim lafff
![]()
bana ne zaman basket dese yatıyoruzO da anlamiyo zaten admin im![]()
O sürprizlerin adami, tutmuş kuponları meşhurdur onun sabaha 7 de atar wp danbana ne zaman basket dese yatıyoruzgerçi haklısın ama kendi oynasın wonnnluyo pikacum
![]()
Yapiyosun bu sporu be reyis@Toprak2014 hep bu @Eros1991 yüzüne lose olduk ben ne anlarım baskettenbana skor diyin söyliyim kardeşim lafff
![]()
O sürprizlerin adami, tutmuş kuponları meşhurdur onun sabaha 7 de atar wp dan![]()
Basket severizbana ne zaman basket dese yatıyoruzgerçi haklısın ama kendi oynasın wonnnluyo pikacum
![]()
Sabah 7 tutmus kupon vaktidirO sürprizlerin adami, tutmuş kuponları meşhurdur onun sabaha 7 de atar wp dan![]()
A.SLM LOSE MALESEF KONU KİLİT...Merhaba

