Geçti bile maçın başında 10 2 di ya dedim aha gitti sonra dualar başladı tabi ??Deplasman içinden geçer evin
52 de bitirir belki onuda atamaz ??Şimdi 30 da kalde?
Biz kuruttuk maçı kardeşim zaten gelecek bu sefer ???Bosverin cekilisi daha gelen bise yok 42 atmayacaginin garantisi varmi bitince yaparsiniz tartismayi
Aynen demesen 60 atacaktı ilk yarı maaşllh maaşllhAslanım ev 14 de kal dedim 8dk sayı atmadı 20 de kal dedim 3 dk atmadı 21 olmasaydı iyiydi ???

