GelecekkkGelsinn bu kupon gençler![]()
İns atacak az kaldı@King_Lebron inşaallah depe gol attıralım ama)
Basmadımki şaka yaptım ??@King_Lebron sana da tebrıkler denızlı yenılmedı
1.1 ms bıtecekvitorul bı oyun planın yok mu
neyse o zmaanBasmadımki şaka yaptım ??
valla 1 gol lazım reıs deplasman a . favorı zaten atması lazım
80 ı gecebılır ama dep atacak . son mac da basladı5 dkka ıcınde gol gelıyp 1.1

