Iyi geceler reis ?
Iyi geceler reis ?
Valla kank yengemin günahını almayam da Belli olmasın diye 2 kaşık alam demiş olabilir ??Kanka bana suikast yapacak tek kişi hanım.. o da yedi ama![]()
Al şunu ya.Bela oldu
Seni bamliyorim?Valla kank yengemin günahını almayam da Belli olmasın diye 2 kaşık alam demiş olabilir ??
Tşk ?Seni bamliyorim?
Adam mutlu oldu
Merak ediyordum kank.Eğer baMlıyorsa onu rahatsız etmişimdir.Bu da beni mutlu eder ?Adam mutlu oldu
Adamsin reyis ben yatiyim inceden@ReTurn - eros daaa nediyimkardeşim...
yat çabuk milletin kafası sevdinAdamsin reyis ben yatiyim inceden
Hayırlı sabahlar canımCümleten allaha emanet arkadaslar
9 da 8 yaptık eyv sağol baskanEvet yorumları tek tek okudum güzel sonuçlanmış tebrikler @ANTALYASPOR şansın daim olsun ?
O bir tane kayıp da rolling de ben olmadigim için olmuştur nazarlık olsun ?9 da 8 yaptık eyv sağol baskan

