Dallas da fena değil şu anbeklıyom 3 metre adama kfm tkldı![]()
herzmn derım tersıne oynayın recebımın maclaraAdi Toronto
?herzmn derım tersıne oynayın recebımın maclara
5 tane maç verdim kardeşim.Gittin yatanı oynadın.Hepsi yatıyrmuş ?herzmn derım tersıne oynayın recebımın maclara
yattık bız
Kanka 106 olurmu dedin ya ondan von dedim

