Benim değil @BonusLideri nin kasasına bereket@Lamar Davis kesene b ereket guzel ısler cıkarıyorsun
Daima korkarım ander maçından hiç kuponumda olmazİşimiz anderlecht e kaldı gibi. Gol yemezler umarım
valla ilk defa role katıldım hergün görüyorduk takip ediyorduk Allah daim etsin kazançlarını usta
En son iki yıl önce üst oynamıştım, pozisyonsuz bitmişti maç. Önünden geçmedim dahaDaima korkarım ander maçından hiç kuponumda olmaz

